Trzymaj formę – wskazówki na drodze do sukcesu

Wiesz zapewne, co robić, by się nie przeziębiać, co zrobić, żeby wzmocnić siłę swoich mięśni, ale czy wiesz, jak należy dbać o sprawność swojego umysłu? Spróbuj osiągać coraz więcej dzięki naszym prostym wskazówkom!

Przerwy w pracy = reset dla umysłu

Umysł ludzki bardzo szybko potrafi się znudzić. Na szczęście łatwo jest go na nowo zainteresować – wystarczy tylko chwilkę odpocząć! Po około 30 minutach wykonywania danego zadania należy zrobić sobie kilkuminutową przerwę (od 5 do 10 minut). Czekając na wydruk długiego dokumentu, wykonajmy kilka przysiadów lub skłonów, które pomogą nam rozluźnić i rozciągnąć mięśnie grzbietu i klatki piersiowej oraz zapobiec bólom pleców towarzyszących długiemu siedzeniu. Przez ten czas mózg odpocznie i będzie gotów na dalsze wyzwania!

Wiesz zapewne, co robić, by się nie przeziębiać, co zrobić, żeby wzmocnić siłę swoich mięśni, ale czy wiesz, jak należy dbać o sprawność swojego umysłu? Spróbuj osiągać coraz więcej dzięki naszym prostym wskazówkom!

Przerwy w pracy = reset dla umysłu

Umysł ludzki bardzo szybko potrafi się znudzić. Na szczęście łatwo jest go na nowo zainteresować – wystarczy tylko chwilkę odpocząć! Po około 30 minutach wykonywania danego zadania należy zrobić sobie kilkuminutową przerwę (od 5 do 10 minut). Czekając na wydruk długiego dokumentu, wykonajmy kilka przysiadów lub skłonów, które pomogą nam rozluźnić i rozciągnąć mięśnie grzbietu i klatki piersiowej oraz zapobiec bólom pleców towarzyszących długiemu siedzeniu. Przez ten czas mózg odpocznie i będzie gotów na dalsze wyzwania!

Sen

Sen jest niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania organizmu – podczas snu organizm regeneruje się, by następnego dnia być w szczytowej formie. Zbyt mała ilość snu znacznie pogarsza sprawność naszego umysłu (a także ciała!). Czy wiesz, że po jednej nieprzespanej nocy zdolność zapamiętywania spada o połowę? Już kilkanaście godzin bez snu powoduje obniżenie sprawności takie samo, jak pół promila alkoholu we krwi.

Pij dużo

Oczywiście mówimy o wodzie. Utrata zaledwie 2% wody z naszego organizmu skutkuje spadkiem energii o 20%. Zalecane jest przyjmowanie 2 litrów płynów (8 szklanek) dziennie, ale – kawa się nie liczy! Jedz owoce i warzywa, pij naturalne soki, wodę. Szklanka wody z rozpuszczalnym Vigor UP FAST! nawodni i wzmocni Twój organizm.

Aktywność fizyczna

Regularne ćwiczenia zwiększają efektywność pracy, otwierają umysł oraz pobudzają kreatywne myślenie. Wystarczy krótki spacer każdego dnia, żeby pobudzić krążenie krwi i dotlenić umysł. Vigor UP! zapewni Ci codzienny zastrzyk naturalnej energii, żebyś miał siłę na dodatkowe aktywności fizyczne po ciężkim dniu w pracy.

Dieta dla mózgu

Każdego dnia dostarczaj organizmowi ważnych składników odżywczych – uzupełnij dietę w witaminy i minerały. Jeśli trudno Ci samodzielnie zbilansować dietę, wypróbuj suplementy diety, takie jak Vigor UP!, który dostarczy Ci niezbędne dla zdrowia dawki witamin i minerałów. Aha! Nie zapomnij też, by karmić umysł odrobiną relaksu, nową lekturą czy szczyptą zdrowej adrenaliny.

Wyobrażaj sobie sukces

…i myśl tylko pozytywnie! Wiedząc, po co zmierzasz i wyobrażając sobie smak zwycięstwa, naładujesz się pozytywną energią, która pomoże Ci robić kolejne kroki w stronę sukcesu! Śmiej się w obliczu przeciwności. Śmiech powoduje uwalnianie endorfin (tzw. hormonów szczęścia), które wywołują doskonałe samopoczucie i samozadowolenie.

Krzyżówki, puzzle, memory

Czyli gimnastyka dla umysłu! Według powiedzenia „nieużywany organ zanika” – w przenośnym sensie dotyczy to także mózgu – ćwicz pamięć i namnażaj połączenia między komórkami mózgu. Pomoże Ci to przywoływać dawne wspomnienia i przyswajać nowe informacje. Stosuj Vigor UP!, który naturalnie poprawia koncentrację.

vigor-light