Jak wspomagać regenerację organizmu?

Jeżeli wstajesz rano i stwierdzasz, że nie masz siły pomimo długiego snu, to może to być znak, że brak ci witamin i minerałów. Sygnały, takie jak senność w ciągu dnia, poczucie znużenia, trudności z koncentracją oraz spadek odporności świadczą o tym, że organizm woła o pomoc.

W zdrowym ciele zdrowy duch

Aby nasze ciało długo pozostało sprawne i młode, warto pamiętać o tym, by było w dobrej kondycji. Codzienna aktywność fizyczna powinna być obowiązkowa w każdym wieku. Może to być spacer, bieganie, nordic walking, a nawet zabawa w berka z własnymi dziećmi. Nie musisz od razu przebiegać maratonu, wystarczy pół godziny dziennie, aby utrzymać sprawność fizyczną. Najlepiej, jeżeli wybierzemy taki rodzaj aktywności, który możemy uprawiać na świeżym powietrzu.

Jedz na zdrowie

Na naszych talerzach gości za dużo produktów przetworzonych, w wersji instant czy fast foodów, co powoduje, że nie dostarczamy organizmowi odpowiedniej porcji witamin i minerałów. Zmiana nawyków żywieniowych nie jest łatwa, zwłaszcza jeżeli chcemy zmienić je z dnia na dzień, jednak warto przekonać się do surówek, sałatek czy dań, przygotowanych z nieprzetworzonych produktów. Warto sięgać zwłaszcza po produkty sezonowe, świeże i zadbać o to, by nasze posiłki były dobrze zbilansowane. Zamiast słodyczy czy chipsów warto podjadać bakalie i orzechy. Zwłaszcza te ostatnie są cennym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, a także witamin z grupy B i witaminy E, zwanej witaminą młodości.

Zadbaj o uzupełnienie niedoborów

W przypadku niedoboru witamin warto zadbać o uzupełnienie braków przez odpowiednią suplementację. Vigor UP oprócz dawki witamin i minerałów zawiera również naturalny kompleks energetyczny, który doda ci energii. Wygodna forma tabletek musujących Vigor UP Fast jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie lubią zażywać tradycyjnych tabletek.

Śpij spokojnie

Spokojny sen pozwala na regenerację organizmu i prawidłowe jego funkcjonowanie. Choć jedna zarwana noc nie zaszkodzi nam za bardzo, to jednak zbyt mała ilość snu przez kilka kolejnych dni może mieć niedobre konsekwencje. Jeżeli masz problem z zasypianiem, spróbuj wyciszyć się przed snem lub pomedytować. Pomóc mogą również ćwiczenia oddechowe.